| Новини | Програма дистанційного візиту експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми підготовки магістрів за спеціальністю 171 "Електроніка" в Сумському державному університеті

Програма дистанційного візиту експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми підготовки магістрів за спеціальністю 171 “Електроніка” в Сумському державному університеті

 ПРОГРАМА

 

дистанційного візиту експертної групи

 

під час проведення акредитаційної експертизи

 

Освітньо-професійної програми підготовки магістрів

 

за другим рівнем вищої освіти

 

спеціальності 171 Електроніка

 

в Сумському державному університеті

 

(з 7 жовтня по 9 жовтня 2024 р.)

 

            1. Призначення та статус цієї програми

 

           Ця програма є документом, що фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи у закладі вищої освіти (далі – ЗВО) під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми, а також умови її роботи. Дотримання цієї програми є обов’язковим як для ЗВО, так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.

 

           Узгоджена програма виїзду фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.

 

           2. Загальні умови роботи експертної групи

 

           2.1. ЗВО на час роботи експертної групи надає всі технічні можливості для роботи, використовуючи платформу ZOOM та погоджується з тим, що з метою уникнення суперечностей, всі зустрічі будуть фіксуватися за допомогою відеозапису. ЗВО забезпечує доступ членів фокус-груп та всіх стейкхолдерів до мережі Інтернет із використанням бездротової технології Wi-Fi та реєстрацію відповідних учасників зустрічей на платформі ZOOM. У виняткових випадках доступ до мережі Інтернет може бути забезпечений в інший спосіб.

 

           2.2. Члени експертної групи забезпечують власний доступ до мережі Інтернет із використанням бездротової технології Wi-Fi та реєстрацію експертів на платформі ZOOM. У виняткових випадках доступ до мережі Інтернет може бути забезпечений в інший спосіб.

 

           2.3. Голова експертної групи забезпечує відеофіксацію відповідних зустрічей та несе особисту відповідальність за їх нерозповсюдження, окрім надання відповідних записів Національному агентству із забезпечення якості вищої освіти для проведення акредитаційної експертизи даної освітньої програми.

 

           2.4. Всі учасники онлайн-зустрічей на базі платформи ZOOM зобов’язуються вмикати власні камери для ідентифікації як стейкхолдерів, так, власне, і експертів.

 

           2.5. ЗВО сприяє наданню експертам фото/скан-копій студентських квитків чи інших документів, що підтверджують особу студентів як відповідних стейкхолдерів. Експерти в свою чергу зобов’язуються не розповсюджувати дану інформацію, окрім як для розгляду даної акредитаційної експертизи.

 

           2.6. Внутрішні зустрічі експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, на ній не можуть бути присутні працівники ЗВО чи інші сторонні особи.

 

           2.7. ЗВО забезпечує присутність осіб, визначених у розкладі дистанційного візиту для кожної зустрічі, у погоджений час та використання ними платформи ZOOM. Зустрічі, включені до розкладу, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, якщо вони не запрошені на них відповідно до розкладу.

 

           2.8. У розкладі дистанційного візиту передбачається резервна зустріч, на котру експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо проведення такої зустрічі зумовлене необхідністю процесу акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у прийнятні строки; ЗВО має вжити можливих заходів, аби забезпечити участь відповідної особи/осіб у резервній зустрічі.

 

           2.9. ЗВО надає документи та іншу інформацію, необхідну для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.

 

           2.10. Контактною особою від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацією освітньою програми, є гарант освітньої програми, вказаний у відомостях про самооцінювання.

 

3. Розклад роботи експертної групи Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 07.10.2024

      08:50-09:00

Реєстрація експертів
09:00-09:30

Організаційна зустріч з гарантом ОП

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

гарант ОП: Опанасюк Анатолій Сергійович.

09:30-09:50

Підготовка до зустрічі 1

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
09:50-10:20

Зустріч 1 з авторами відомостей про самооцінювання

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.

Автори відомостей про самооцінювання:

гарант ОП: Опанасюк Анатолій Сергійович;

замісник завідувача кафедри Кулик Ігор Анатолійович;

член робочої проектної групи Доброжан Олександр Анатолійович.

10:20-10:40

Підготовка до зустрічі 2

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
10:40-11:10

Зустріч 2 з керівником та менеджментом ЗВО

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна; Ректор Сумського державного університету Карпуша Василь Данилович;

проректор з науково-педагогічної роботи СумДУ Козій Іван Сергійович;

проректор з наукової роботи СумДУ Чорноус Анатолій Миколайович;

декан факультету електроніки та інформаційних технологій СумДУ Волк Юрій Юрійович;

завідувач кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, гарант ОП Опанасюк Анатолій Сергійович.

11:00-11:30

Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 3

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
11:30–12:30

Зустріч 3 Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОНП

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

Залучені до демонстрації матеріально-технічної бази представники ЗВО:

гарант ОП: Опанасюк Анатолій Сергійович;

замісник завідувача кафедри Кулик Ігор Анатолійович;

завідувач лабораторій кафедри електроніки і комп’ютерної техніки Любивий Олександр Андрійович;

молодший науковий співробітник, аспірант кафедри елек

12:30-13:00

Підведення підсумків зустрічі 3

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.

13:00-14:00

Обідня перерва

14:00–15:00

Зустріч 4 зі здобувачами вищої освіти та випускниками ОПП

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна

Здобувачі 1-2 курсів навчання (2-3 особи).

Випускники ОП «Електронні системи та компоненти» (4-6 осіб)

15:00–15:30

Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
15:30-16:30

Зустріч 5 з науково-педагогічним персоналом.

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна

Викладачі:

завідувач кафедри електроніки і комп’ютерної техніки,

д.ф.-м.н., професор, гарант ОП Опанасюк Анатолій Сергійович;

доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, к.т.н., доцент Кулик Ігор Анатолійович;

доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, к.т.н., доцент Бережна Ольга Володимирівна;

доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, к.ф.-м.н., доцент Д’яченко Олексій Вікторович;

доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, к.ф.-м.н., доцент Доброжан Олександр Анатолійович;

доцент кафедри електроніки, загальної та прикладної фізики, к.ф.-м.н., доцент Лютий Тарас Володимирович.

16:30–17:00

Підведення підсумків зустрічі 5

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
17:00–18:00

Резервна зустріч

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

Особи додатково запрошені на резервну зустріч

День 2 – 08.10.2024

08:45-09:00

Реєстрація експертів

09:00-10:00

Зустріч 6 з представниками студентського самоврядування

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

представники студентського самоврядування від ЗВО, які відповідають за участь у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти:

студентський ректор, член ради із забезпечення якості вищої освіти СумДУ Кічко Дарина Олексіївна;

студентський декан факультету електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ), член ради із забезпечення якості вищої освіти факультету ЕліТ та СумДУ Зюзько Юлія Василівна;

заступник студентського декана факультету електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ) з наукової роботи Василенко Анна Олександрівна;

заступник студентського декана факультету електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ) з інформаційної роботи

Крупський Олександр Анатолійович;

голова наукового товариства студентів (слухачів), аспірантів, докторантів і молодих вчених СумДУ, член ради із забезпечення якості вищої освіти СумДУ Кушнерьов Олександр Сергійович;

в.о. голови НТСА факультету ЕлІТ, член ради із забезпечення якості вищої освіти факультету ЕліТ Розгон Юлія Віталіївна;

голова студентської агенції співдії якості освіти Лютий Андрій Олегович;

заступник голови студентської агенції співдії якості освіти

Галкін Дмитро Олексійович;

10:00-10:30

Підведення підсумків зустрічі 6

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
10:30-11:00

Зустріч 7 з роботодавцями

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.

 

Представники роботодавців:

директор ТОВ «ЕСП «Преобразователь» Арбузов Володимир Вікторович;

головний інженер Сумської філії ТОВ «Телесвіт» Вишневський Валерій Миколайович;

заступник директора по експлуатації та обслуговуванню комп’ютерної та телевізійної техніки ТОВ «ПРАЙМФОРТ» Кібець Валерій Анатолійович;

начальник відділу адміністрування інформаційних систем, телекомунікацій і захисту інформації управління інформаційно-аналітичної підтримки Головного управління Національної поліції України в Сумській області Печенюк Дмитро Андрійович;

завідувач відділу фізики пучків Інституту прикладної фізики НАНУ д.ф.-м.н., професор, Пономарьов Олександр Георгійович.

11:00-11:40

Підведення підсумків зустрічі 7

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
11:40-12:40

Зустріч 8 Зустріч з адміністративним персоналом/допоміжними структурними підрозділами

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

представник відділу соціальної роботи зі студентською молоддю Тисячник Ольга Валентинівна;

начальник центру забезпечення якості вищої освіти Люта Ольга Василівна;

директор департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів Циганюк Дмитро Леонідович;

керівник групи сприяння академічній доброчесності Акопян Дарина Едуардівна;

директор бібліотеки Крицька Ольга Василівна;

керівник координаційного центру гуманітарної політики Костенко Андріана Миколаївна;

представник психологічної служби Мартинюк Світлана Леонідівна;

заступник декана факультету ЕлІТ з навчально-організаційної роботи; з міжнародної роботи; з практично-орієнтованої підготовки студентів та інтеграційних зв’язків із замовниками кадрів Лютий Тарас Володимирович;

Заступник декана факультету ЕлІТ з методичної роботи

Пазуха Ірина Михайлівна;

директор організаційно-методичного центру технологій електронного навчання Зубань Юрій Олександрович.

12:30-13:00

Підведення підсумків зустрічі 8

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.

13:00-14:00

Обідня перерва

14:00-15:00

Відкрита зустріч

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО).

15:00-15:30

Підведення підсумків відкритої зустрічі

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
15:30–16:10

Резервна зустріч

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

Особи додатково запрошені на резервну зустріч

16:10-16:40

Зустріч 9. Фінальна зустріч

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна;

Ректор Сумського державного університету Карпуша Василь Данилович;

проректор з науково-педагогічної роботи СумДУ Козій Іван Сергійович;

проректор з наукової роботи СумДУ Чорноус Анатолій Миколайович;

декан факультету електроніки та інформаційних технологій Волк Юрій Юрійович;

завідувач кафедри електроніки і комп’ютерної техніки, гарант ОП Опанасюк Анатолій Сергійович

16:30–17:00

Підведення підсумків другого дня роботи.

Робота із документами.

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.
День 3 – 09.10.2024
09:00–18:00

«День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи

Члени експертної групи: Фечан Андрій Васильович, Котик Михайло Васильович, Лисюк Ірина Русланівна.

 

 

ВІДОМОСТІ про самооцінювання освітньої програми